Siedziba Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Policach znajduje się na parterze budynku starostwa.
Interesanci przyjmowani są w poniedziałki od godz. 8:00 do godz. 16:00, a we wtorki, środy i czwartki od godz. 9:00 do godz. 15:00.

Kontakt osobisty:
pokój nr 215

Kontakt telefoniczny:
(0 – 91) 432 81 06

Kontakt e-mailowy:
jazwinska@policki.pl

 

Do zadań Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów należy w szczególności prowadzenie spraw w zakresie:

1) zapewnienia bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w obszarze ochrony interesów konsumentów;

2) składania wniosków o stanowienie oraz zmiany przepisów prawa miejscowego dotyczących ochrony interesów konsumentów;

3) występowania do przedsiębiorców w sprawach ochrony praw i interesów konsumentów;

4) prowadzenia edukacji konsumentów;

5) sporządzania sprawozdań z działalności rzecznika;

6) składania wniosków oraz sygnalizowania właściwym organom problemów dotyczących ochrony konsumentów;

7) współdziałania z Prezesem Urzędu Ochrony Konsumentów i Konkurencji, organami Inspekcji Handlowej oraz organizacjami konsumenckimi.