Wydział Administracji i Organizacji Starostwa Powiatowego w Policach znajduje się na parterze oraz I i II piętrze budynku starostwa.

Interesanci przyjmowani są w poniedziałki: od 7.30 do 16.00, we wtorki, środy i czwartki: od 7.30 do 15.30, w piątki: od 7.30 do 15.00

Kontakt osobisty:

pokój nr 23 (parter) - sprawy z zakresu przyjmowania i wysyłania korespondencji, udzielanie informacji
pokój nr 101 (I piętro) - sprawy z zakresu administrowania budynkiem starostwa
pokój nr 102 (I piętro) - naczelnik wydziału
pokój nr 105 (I piętro) - sekretariat Zarządu Powiatu w Policach
pokój nr 107 (I piętro) - sprawy z zakresu kadr i płac
pokój nr 202 (II piętro) - sprawy z zakresu funkcjonowania Rady Powiatu Polickiego

 

Wydział Administracji i Organizacji

Grażyna Kogutowska-Głodek - naczelnik wydziału
tel: 914328112, e-mail: kogutowska@policki.pl

Katarzyna Karpeta - zastępca naczelnika
tel: 914328110, e-mail: karpeta@policki.pl

Anita Terlecka - inspektor
tel: 914328110, e-mail: terlecka@policki.pl

Anna Grochowska - starszy archiwista
tel. 914328157, e-mail: grochowska@policki.pl

Anna Narkun-Gardocka -  inspektor
tel: 914328118, e-mali: sekretariat@policki.pl

Jacek Sarkowski - kierownik kancelarii głównej
tel: 914328100, e-mail: kancelaria@policki.pl

Anna Kozłowska - sekretarka
tel. 91 43 28 100 e-mail: kancelaria@policki.pl

Alicja Romańczyk - sekretarka
tel:914247989, e-mail: kancelariakresowa@policki.pl

Przemysław Krzysztofik - zaopatrzeniowiec
tel: 914328135, e-mail: kancelaria@policki.pl

Piotr Magier - starszy konserwator
tel: 914328135, e-mail: kancelaria@policki.pl

Kornel Jasiński - robotnik gospodarczy
tel: 914328135, e-mail: kancelaria@policki.pl

 

Biuro Rady Powiatu

Cezary Arciszewski - przewodniczący
tel: 914328127, e-mail: rada@policki.pl

Izabela Geller - starszy inspektor
tel: 914328127, e-mail: geller@policki.pl

Izabela Ziółkowska - starszy inspektor
tel: 914328127, e-mail: ziolkowska@policki.pl


Do zadań Wydziału Administracji i Organizacji należy w szczególności prowadzenie spraw w zakresie:

1) obsługi administracyjnej, w tym m.in.:
a) prowadzenie kancelarii, sekretariatu oraz archiwum Starostwa,
b) gospodarowanie lokalami biurowymi i pomieszczeniami użytkowymi Starostwa,
c) gospodarowanie środkami rzeczowymi oraz zabezpieczenie mienia Starostwa,
d) zamawianie i ewidencja pieczęci urzędowych, nagłówkowych, stempli i tablic urzędowych,
e) prowadzenie ewidencji obwieszczeń i ogłoszeń urzędowych oraz obsługa tablic ogłoszeń Starostwa i Powiatu;

2) obsługi organizacyjnej, w tym m.in.:
a) organizowanie konserwacji oraz remontów mienia Starostwa,
b) planowanie oraz realizacja inwestycji i zakupów inwestycyjnych Starostwa,
c) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych w zakresie dotyczącym zadań wydziału,
d) zapewnienie przestrzegania w Starostwie przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej,
e) podejmowanie działań organizacyjnych umożliwiających szkolenie i dokształcanie oraz doskonalenie zawodowe pracowników Starostwa,
f) dokumentowanie podróży służbowych pracowników Starostwa,
g) organizowanie ochrony budynku i mienia Starostwa;

3) obsługi gospodarczej, w tym m.in.:
a) realizacja zaopatrzenia materiałowo-technicznego Starostwa,
b) zamawianie usług zewnętrznych związanych z gospodarczą obsługą Starostwa,
c) gospodarowanie środkami transportu Starostwa,
d) sprawowanie nadzoru nad wyposażeniem Starostwa będącym w użytkowaniu komórek organizacyjnych, w tym prowadzenie dokumentacji związanej z użytkowaniem i likwidacją wyposażenia;

4) funkcjonowania samorządu, w tym m.in.:
a) obsługa posiedzeń Zarządu, posiedzeń komisji Rady i sesji Rady,
b) prowadzenie dokumentacji posiedzeń Zarządu, posiedzeń komisji Rady i sesji Rady,
c) prowadzenie biura Rady i współpraca z komisjami Rady,
d) konsultowanie z Biurem Obsługi Prawnej wystąpień dotyczących aktów prawnych Rady i Zarządu,
e) prowadzenie zbiorów aktów normatywnych, aktów prawa miejscowego i wewnętrznych aktów prawnych ustanowionych przez Radę, Zarząd i Starostę.