Numer ogłoszenia: 329004 - 2015; data zamieszczenia: 03.12.2015

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 324150 - 2015 data 30.11.2015 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Starostwo Powiatowe w Policach, ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328100, fax. 091 3178900.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.4).
  • W ogłoszeniu jest: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych, w tym wtórników tablic rejestracyjnych, tablic tymczasowych, tablic indywidualnych i zabytkowych do Starostwa Powiatowego w Policach. Dostawy będą odbywały się sukcesywnie (w częściach) przez okres 3 lat w okresie od dnia 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2018 r., w następującym asortymencie: Lp. Rodzaj tablic Jednostka miary Szacunkowa ilość 1 Tablica samochodowa jednorzędowa komplet 33 000 2 Tablica samochodowa jednorzędowa + dwurzędowa komplet 500 3 Tablica do przyczep jednorzędowa sztuka 600 4 Tablica do przyczep dwurzędowa sztuka 100 5 Tablica motocyklowa sztuka 1 000 6 Tablica motorowerowa sztuka 1 000 2) nieodpłatny odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) dostarczone do Starostwa Powiatowego w Policach tablice rejestracyjne powinny być wykonane zgodnie z wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego, w tym: a) z warunkami o których mowa w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1522 z późn. zm.); b) rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585), c) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.). 2) dostarczone tablice powinny być pakowane w kartony (po 50 szt.) z czytelnym opisem zakresu znajdujących się w nich tablic rejestracyjnych; 3) dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywać się na zamówienie i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy; 4) dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego; 5) koszty załadunku, rozładunku i opakowania tablic rejestracyjnych obciążą Wykonawcę; 6) termin realizacji poszczególnych dostaw wynosi maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia, a w przypadku wtórników tablic rejestracyjnych, tablic indywidualnych i zabytkowych - termin ten wynosi maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zamówienia; 7) ilość tablic rejestracyjnych podana w ust. 1 pkt 1 jest ilością szacunkową, służącą do obliczenia wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości tablic, a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia; 8) okres gwarancji na dostarczone tablice nie może być krótszy niż 3 lata licząc od daty dostawy; 9) wykonawca przez okres realizacji umowy obowiązany jest posiadać aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie.
  • W ogłoszeniu powinno być: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych, w tym wtórników tablic rejestracyjnych, tablic tymczasowych, tablic indywidualnych i zabytkowych do Starostwa Powiatowego w Policach. Dostawy będą odbywały się sukcesywnie (w częściach) przez okres 3 lat w okresie od dnia 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2018 r., w następującym asortymencie: 1. Tablica samochodowa jednorzędowa komplet - 20 000 2. Tablica samochodowa jednorzędowa + dwurzędowa komplet - 400 3. Tablica do przyczep jednorzędowa sztuka - 800 4. Tablica do przyczep dwurzędowa sztuka - 200 5. Tablica motocyklowa sztuka - 1 500 6. Tablica motorowerowa sztuka - 1 500 2) nieodpłatny odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) dostarczone do Starostwa Powiatowego w Policach tablice rejestracyjne powinny być wykonane zgodnie z wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego, w tym: a) z warunkami o których mowa w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1522 z późn. zm.); b) rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585), c) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.). 2) dostarczone tablice powinny być pakowane w kartony (po 50 szt.) z czytelnym opisem zakresu znajdujących się w nich tablic rejestracyjnych; 3) dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywać się na zamówienie i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy; 4) dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego; 5) koszty załadunku, rozładunku i opakowania tablic rejestracyjnych obciążą Wykonawcę; 6) termin realizacji poszczególnych dostaw wynosi maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia, a w przypadku wtórników tablic rejestracyjnych, tablic indywidualnych i zabytkowych - termin ten wynosi maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zamówienia; 7) ilość tablic rejestracyjnych podana w ust. 1 pkt 1 jest ilością szacunkową, służącą do obliczenia wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości tablic, a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia; 8) okres gwarancji na dostarczone tablice nie może być krótszy niż 3 lata licząc od daty dostawy; 9) wykonawca przez okres realizacji umowy obowiązany jest posiadać aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Policach ul. Tanowska 8, 72-010 Police, pok. nr 18 (kancelaria urzędu).
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Policach ul. Tanowska 8, 72-010 Police, pok. nr 18 (kancelaria urzędu).


 

Police: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Policach w latach 2016-2018
Numer ogłoszenia: 324150 - 2015; data zamieszczenia: 30.11.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Policach , ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328100, faks 091 3178900.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Starostwa Powiatowego w Policach w latach 2016-2018.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) wykonanie i sukcesywną dostawę tablic rejestracyjnych, w tym wtórników tablic rejestracyjnych, tablic tymczasowych, tablic indywidualnych i zabytkowych do Starostwa Powiatowego w Policach. Dostawy będą odbywały się sukcesywnie (w częściach) przez okres 3 lat w okresie od dnia 1 stycznia 2016 r. do 31 grudnia 2018 r., w następującym asortymencie: Lp. Rodzaj tablic Jednostka miary Szacunkowa ilość 1 Tablica samochodowa jednorzędowa komplet 33 000 2 Tablica samochodowa jednorzędowa + dwurzędowa komplet 500 3 Tablica do przyczep jednorzędowa sztuka 600 4 Tablica do przyczep dwurzędowa sztuka 100 5 Tablica motocyklowa sztuka 1 000 6 Tablica motorowerowa sztuka 1 000 2) nieodpłatny odbiór i utylizację tablic rejestracyjnych wycofanych z użytku, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) dostarczone do Starostwa Powiatowego w Policach tablice rejestracyjne powinny być wykonane zgodnie z wzorem i wymaganiami określonymi w przepisach obowiązujących na dzień ich dostawy do siedziby Zamawiającego, w tym: a) z warunkami o których mowa w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 22 lipca 2002 r. w sprawie rejestracji oznaczania pojazdów (Dz. U. z 2014 r. poz. 1522 z późn. zm.); b) rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 2 maja 2012 r. w sprawie warunków produkcji i sposobu dystrybucji tablic rejestracyjnych i znaków legalizacyjnych (Dz. U. z 2012 r. poz. 585), c) ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.). 2) dostarczone tablice powinny być pakowane w kartony (po 50 szt.) z czytelnym opisem zakresu znajdujących się w nich tablic rejestracyjnych; 3) dostawy przedmiotu zamówienia będą odbywać się na zamówienie i do miejsca wskazanego przez Zamawiającego na koszt Wykonawcy; 4) dostawy przedmiotu zamówienia odbywać się będą sukcesywnie w zależności od potrzeb Zamawiającego; 5) koszty załadunku, rozładunku i opakowania tablic rejestracyjnych obciążą Wykonawcę; 6) termin realizacji poszczególnych dostaw wynosi maksymalnie 14 dni od dnia otrzymania zamówienia, a w przypadku wtórników tablic rejestracyjnych, tablic indywidualnych i zabytkowych - termin ten wynosi maksymalnie 7 dni od dnia otrzymania zamówienia; 7) ilość tablic rejestracyjnych podana w ust. 1 pkt 1 jest ilością szacunkową, służącą do obliczenia wartości przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamówienia mniejszej ilości tablic, a Wykonawcy nie będą przysługiwały z tego tytułu żadne roszczenia; 8) okres gwarancji na dostarczone tablice nie może być krótszy niż 3 lata licząc od daty dostawy; 9) wykonawca przez okres realizacji umowy obowiązany jest posiadać aktualny certyfikat na zgodność tablic rejestracyjnych lub materiałów służących do ich produkcji z warunkami technicznymi wydany przez Instytut Transportu Samochodowego w Warszawie..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.50.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2018.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie zaświadczenia o wpisie do rejestru przedsiębiorców produkujących tablice rejestracyjne, o którym mowa w art. 75a ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2012 r. poz. 1137 z późn. zm.) prowadzonego przez marszałka województwa właściwego ze względu na siedzibę przedsiębiorcy.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie co najmniej dwie usługi polegające na sukcesywnych dostawach tablic rejestracyjnych - każda o łącznej wartości powyżej 150 000,00 zł brutto w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania dostaw oraz odbiorców zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku, ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku, ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku, ocena jego spełniania zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na swoim formularzu, musi on zawierać wszystkie elementy zawarte odpowiednio w załączniku nr 1 SIWZ, pod rygorem odrzucenia oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy 2) Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę (gdy nie wynika to z treści dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.2) Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty w formie oryginału lub kopii notarialnie poświadczonej za zgodność z oryginałem. Dopuszczalne jest również dołączenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 99
  • 2 - gwarancja na przedmiot dostawy - 1

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.policki.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Policach Wydział Komunikacji, Transportu i Dróg pok. nr 1 (parter) ul. Tanowska 8, 72-010 Police.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Policach ul. Tanowska 8, 72-010 Police, pok. nr 18 (kancelaria urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie