Police, 25.02.2013 r.

 

 

W załącznikach na dole strony dodano plik "Odpowiedź na zapytanie wykonawcy".

 

 


 

Police: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH, W KTÓREJ 50% STANOWIĄ ARTYKUŁY EKOLOGICZNE DO SZKÓŁ I PLACÓWEK, DLA KTÓRYCH POWIAT POLICKI JEST ORGANEM PROWADZĄCYM ORAZ DO PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE POWIATU POLICKIEGO
Numer ogłoszenia: 24877 - 2013; data zamieszczenia: 15.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

 

 

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Policach , ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328100, faks 091 3178900.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.policki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH, W KTÓREJ 50% STANOWIĄ ARTYKUŁY EKOLOGICZNE DO SZKÓŁ I PLACÓWEK, DLA KTÓRYCH POWIAT POLICKI JEST ORGANEM PROWADZĄCYM ORAZ DO PLACÓWEK OPIEKUŃCZO WYCHOWAWCZYCH ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE POWIATU POLICKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych, w której 50% stanowią artykuły ekologiczne do szkół i placówek, dla których Powiat Policki jest organem prowadzącym oraz do placówek opiekuńczo - wychowawczych zlokalizowanych na terenie Powiatu Polickiego. 1. Umowa z wykonawcą zostanie zawarta na okres od dnia 1 kwietnia 2013 r. do dnia 31 grudnia 2013 r. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ. Podane w załączniku ilości są wielkościami szacunkowymi i w rzeczywistości mogą ulec zmianie. Minimalna gwarantowana ilość zakupu dla każdej grupy asortymentowej to 80 % asortymentu będącego przedmiotem zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające polegające na powtórzeniu asortymentu do wysokości nie wyższej niż 20% zamówienia.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.30.00.00-1, 15.40.00.00-2, 15.50.00.00-3, 15.51.10.00-3, 03.14.25.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1) Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 5 000,00 zł. słownie złotych: pięć tysięcy zł 00/100. 2) Wadium może być wniesione w : a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 , 2000 r. z późn. zm.), 3) Wadium wnoszone w pieniądzu, należy przekazać na następujący rachunek bankowy: 44-1240-3943-1111-0000-4135-6962. Wykonawca dołączy do oferty potwierdzenie polecenia przelewu. 4) Wadium należy wnosić do upływu terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu za termin wniesienia wadium uważa się moment uznania rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wadium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert). 5) W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, należy je złożyć w kancelarii Zamawiającego wraz z ofertą. 6) W przypadku oferty wspólnej, wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna musi być wystawione na wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w ustawie. 8) Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada świadectwo zgodności HACCP

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykonał należycie w okresie ostatnich trzech lat kalendarzowych (2010-2012) - a w przypadku prowadzenia działalności w okresie krótszym niż 3 lata w tym okresie, co najmniej 2 usług na dostawę artykułów żywnościowych, dla placówek żywienia zbiorowego, o wartości co najmniej 50 000,00 zł

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje, lub będzie dysponował odpowiednim sprzętem do realizacji zamówienia spełniającym wymagania dotyczące przewozu żywności, tzn. każdy samochód, którym będzie dostarczana żywność będzie posiadać decyzję Państwowego Inspektoratu Sanitarnego stwierdzającą spełnienie warunków do higienicznego przewozu określonych produktów a w przypadku produktów pochodzenia zwierzęcego (żywności pochodzenia zwierzęcego zarówno nieprzetworzonej jak i przetworzonej) decyzję o nadaniu weterynaryjnego numeru identyfikacyjnego oraz w przypadku pojazdów przewożących szybko psujące się artykuły żywnościowe świadectwo ATP

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponuje, lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi aktualne świadectwa zdrowia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje tego warunku, ocena jego spełniania dokonana zostanie na podstawie złożonego oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ; 2) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - wzór stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Wykonawca przed podpisaniem umowy przedłoży zamawiającemu do wglądu uprawnienia, o których mowa poniże

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.policki.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Policach przy ul. Tanowskiej 8, w poniedziałki w godz. 7:30 do 16:00 oraz od wtorku do czwartku w godz. od 7:30-15:30 pok. 205 (II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2013 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Policach ul. Tanowska 8, 72-010 Police, pok. nr 18 (kancelaria urzędu).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Owoce, warzywa i podobne produkty.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Owoce, warzywa i podobne produkty. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.40.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Produkty mleczarskie, mleko, jaja.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty mleczarskie, mleko, jaja. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.51.10.00-3, 03.14.25.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.60.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Różne produkty spożywcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne produkty spożywcze. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.