Ogłoszenie o przetargu na  wykonanie inwentaryzacji istniejących punktów podstawowej osnowy wysokościowej oraz inwentaryzacji i konserwacji szczegółowej osnowy wysokościowej wraz z opracowaniem projektu założenia szczegółowej osnowy wysokościowej III klasy na terenach powiatu polickiego z wyłączeniem miasta Police


Numer ogłoszenia: 50387 - 2012; data zamieszczenia: 02.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Policach , ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328100, faks 091 3178900.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.policki.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie inwentaryzacji istniejących punktów podstawowej osnowy wysokościowej oraz inwentaryzacji i konserwacji szczegółowej osnowy wysokościowej wraz z opracowaniem projektu założenia szczegółowej osnowy wysokościowej III klasy na terenach powiatu polickiego z wyłączeniem miasta Police.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych prac geodezyjnych i kartograficznych mających na celu wykonanie inwentaryzacji istniejących punktów podstawowej osnowy wysokościowej oraz inwentaryzacji i konserwacji szczegółowej osnowy wysokościowej wraz z opracowaniem projektu założenia szczegółowej osnowy wysokościowej III klasy na terenach powiatu polickiego z wyłączeniem miasta Police obejmujących następujące etapy: Etap I - zebranie materiałów źródłowych i ocena ich przydatności, - inwentaryzacja punktów na podstawie wywiadu terenowego oraz ocena ich stanu fizycznego i przydatności, - konserwacja punktów osnowy, - opracowanie dokumentacji technicznej z prac, przygotowanie plików niezbędnych do aktualizacji Bazy Osnów (prowadzonej w programie GEO-INFO - 6) i mapy przeglądowej osnowy w formacie dxf. z naniesionym przebiegiem ciągów niwelacyjnych oraz szkiców osnowy w postaci analogowej, aktualizację opisów topograficznych punktów oraz wykazów punktów wysokościowych, w uzgodnieniu z ODGiK, - dostosowanie wyników prac do potrzeb Zleceniodawcy, Etap II opracowanie projektu założenia szczegółowej osnowy wysokościowej III klasy, zgodnie z obowiązującymi normami prawnymi, instrukcjami technicznymi, wytycznymi technicznymi oraz zaleceniami Zamawiającego. Prace wykonać w państwowym układzie współrzędnych płaskich 2000 z zastosowaniem danych w układzie wysokości Kronsztad 60, Kronsztad 86, Amsterdam - docelowo Kronsztad 86. Opisy topograficzne punktów osnowy należy sporządzić w sposób umożliwiający ich wprowadzenie do Bazy Osnów w formacie plików .tif. Sposób wykonania opisów i zdjęć w formie numerycznej oraz nazewnictwo i format plików należy ustalić z Zamawiającym. Należy uzupełnić i uporządkować istniejące wykazy punktów wysokościowych (na folii). Na wykazach podać układ odniesienia wysokości, w którym podana jest wysokość danego punktu. Podać współrzędne płaskie określające położenie danego punktu w terenie w układzie 2000. Należy zaktualizować materiały Bazy Osnów w zakresie wykonywanych prac. Numerację nowo założonych punktów należy ustalić z Zamawiającym. Zakres terenowy przedmiotu zamówienia Województwo zachodniopomorskie, powiat policki, tereny wiejskie gmin: Nowe Warpno, Police, Dobra i Kołbaskowo oraz miejskie - miasta Nowe Warpno. - Ilość punktów podstawowej osnowy wysokościowej I klasy - 11, - Ilość punktów podstawowej osnowy wysokościowej II klasy - 118, - Ilość punktów szczegółowej osnowy wysokościowej III klasy - 244, - Ilość punktów szczegółowej osnowy wysokościowej IV - 319, - Inne - 122, (ilość wykazanych punktów może ulec zmianie o ok. 10%). Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.35.50.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać się, że dysponuje, co najmniej jedną osobą do wykonania zadania posiadającą zgodnie z art. 43 pkt. 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2010 r. Nr 193, poz. 1287) uprawnienia zawodowe w zakresie - geodezyjne pomiary podstawowe i co najmniej jedną osobą do wykonania tego zadania posiadającą zgodnie z art. 43 pkt. 1 ww. ustawy uprawnienia zawodowe w zakresie - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, minimum jednej usługi polegającej na wykonaniu projektu szczegółowej osnowy wysokościowej III klasy, założeniu lub modernizacji takiej osnowy w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać się posiadaniem opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 100 tys. zł. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia takiego dokumentu, z którego wynika fakt jego opłacenia lub jeżeli jest on opłacony przelewem - wykonawca jest zobowiązany dołączyć kopię przelewu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W przypadku zamiaru powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca musi złożyć w ofercie oświadczenie wskazujące części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom (załącznik nr 6 do SIWZ);

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnej zmiany w umowie w zakresie dotyczącym zmiany wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat.policki.bip.net.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Policach Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru ul. Kresowa 32,34 72-010 Police.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Policach, ul. Tanowska 8, 72-010 Police, kancelaria (pok. nr 18 na parterze).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie