OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA

 


 

Dotyczy: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę drogi powiatowej nr 0600Z Karszno - Dobieszczyn na odcinku Myślibórz Wielki - Dobieszczyn o długości ok 5,150 km
 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 91405 - 2010 data 21.04.2010 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Starostwo Powiatowe w Policach, ul. Tanowska 8, 72-010 Police, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4328100, fax. 091 3178900.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.1).
  • W ogłoszeniu jest: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę drogi powiatowej nr 0600Z Karszno - Dobieszczyn na odcinku Myślibórz Wielki - Dobieszczyn o długości ok 5,150 km.
  • W ogłoszeniu powinno być: Opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę drogi powiatowej nr 0600Z Karszno - Dobieszczyn o długości ok 12,056 km.
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: II.1.3).
  • W ogłoszeniu jest: Zasady ogólne: Zamówieniem obejmuje się wykonanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy: drogi powiatowej nr 0600Z Karszno - Dobieszczyn na odcinku Myślibórz Wielki - Dobieszczyn o długości ok. 5, 150km. Projekt budowlano-wykonawczy powinien uwzględniać: - przebudowę drogi powiatowej klasy Z, Vp=60 km/h - jezdnia szerokości 6,0 m - pobocza szerokości 1,0 m - odwodnienie rowami przydrożnymi, - ścieżka rowerowa asfaltowa szerokości 2,0 m, oddzielone rowem i pasem zieleni - 3 miejsca odpoczynku podróżnych wraz z parkingiem dla samochodów osobowych i rowerzystów, - nawierzchnia typu KR4, z maksymalnym wykorzystaniem istniejącej jezdni jako podbudowy - szerokość w liniach rozgraniczających - 23,00 m, - likwidację ewentualnych kolizji z istniejącymi urządzeniami niezwiązanymi z potrzebami zarządzania drogami m.in. sieć wodna, energetyczna, telekomunikacyjna, gazowa, kanalizacja sanitarna itp. Zasady szczegółowe: 1) Dokumentację geodezyjną należy uaktualnić i doprowadzić do zakresu niezbędnego do prawidłowego zaprojektowania i realizacji inwestycji drogowej. W ofercie cenowej należy również uwzględnić niezbędne prace geodezyjne wynikłe w trakcie wykonania dokumentacji. 2) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia inwentaryzacji zieleni w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji inwestycji. W razie konieczności należy sporządzić plan wycinki i przesadzania oraz uzyskać wymagane zezwolenia. 3) Projekt budowlano - wykonawczy zawierający opracowania, decyzje i zezwolenia wymagane przepisami prawa, o których mowa w pkt. 3.3. 3.2 Warunki prowadzenia prac: Zamawiający ma prawo do oceny postępu prowadzonych prac nad przedmiotem zamówienia w trakcie jego realizacji. Ocena prac prowadzona będzie w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do Zamawiającego materiałów i dokumentów umożliwiających kontrolę oraz ocenę postępu robót w terminie narzuconym przez Zamawiającego. Warunki płatności zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. ETAP I: aktualizacja kopii mapy do celów projektowych wraz z przedstawieniem wstępnych założeń do projektu budowlanego. Wykonawca w tym etapie zobowiązany będzie do przedstawienia i wstępnego uzgodnienia z Zamawiającym projektowanego przebiegu drogi i ścieżki rowerowej. ETAP II: opracowanie dokumentacji budowlano - wykonawczej i złożenie jej w celu uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych zezwalających na realizację inwestycji. ETAP III: uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych zezwalających na realizację inwestycji. 3.3 Zakres opracowania projektu powinien zawierać poniższe elementy, które będą przekazane protokółem odbioru Zamawiającemu: 1) aktualną kopię mapy, przeznaczoną do celów projektowych w skali 1: 500 wraz z zakładanymi podziałami działek - 2 szt., 2) operat wodno-prawny wraz z pozwoleniem wodno-prawnym - 8 szt., 3) projekt budowlano- wykonawczy - 8 szt., 4) projekt stałej organizacji ruchu - 8 szt., 5) dokumentację geotechniczną- 8 szt., 6) inwentaryzację zieleni- 8 szt., 7) kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczanie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004., nr 130 poz. 1389) - 3 szt., Kosztorys inwestorski powinien być podzielony na dwie części. Pierwsza dotyczyć będzie przebudowy drogi, druga część dotyczyć będzie budowy ścieżki rowerowej; 8) przedmiar robót - 8 szt.; 9) kosztorys ofertowy - 8 szt.; Kosztorys ofertowy powinien być podzielony na dwie części. Pierwsza dotyczyć będzie przebudowy drogi, druga część dotyczyć będzie budowy ścieżki rowerowej. 10) ogólne i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 8 szt., 11) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 8 szt., 12) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia - zgodnie z art.71 ust 2 ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2008 r., nr 25, poz. 150 z późniejszymi zmianami) - 1 szt., 13) decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - wydaną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r., nr 199, poz. 1227 z późniejszymi zmianami) - wystąpienie do Starosty o wydanie decyzji. 14) pełną dokumentację projektową i kosztorysową w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD - 3 szt., 15) inne dokumenty, opracowania uzgodnienia i opinie niezbędne do opracowania projektu budowlano-wykonawczego. 3.4 W ramach oferowanej ceny wykonawca prac będących przedmiotem SIWZ będzie miał obowiązek ustanowienia i utrzymania nadzoru autorskiego nad realizacją projektu. 3.5 W ramach oferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania niezbędnych aktualizacji kosztorysów inwestorskich niezbędnych do dalszej realizacji inwestycji. 3.6. Zamawiający we własnym zakresie zlecił wykonanie wtórnika wektorowego map do celów projektowych obejmujących między innymi odcinek drogi wchodzącej w zakres realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca na własny koszt dokona aktualizacji opracowania w niezbędnym zakresie, umożliwiającym uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Ponadto wymaga się, aby: a) części opisowe wykonane były za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, b) obliczenia ilości podstawowych robót były wykonane za pomocą programu kompatybilnego z programem NORMA, c) projekty zagospodarowania terenu były wykonane w formacie *.dxf lub *.dwg, d) oprócz powyższego wszystkie rysunki i teksty zostaną wykonane i dostarczone w wersji elektronicznej *.pdf. Rozmiar wyżej wymienionych plików max 5 MB...
  • W ogłoszeniu powinno być: Zasady ogólne: Zamówieniem obejmuje się wykonanie projektu budowlano - wykonawczego przebudowy: drogi powiatowej nr 0600Z Karszno - Dobieszczyn o długości ok. 12, 056 km. Projekt budowlano-wykonawczy powinien uwzględniać: - przebudowę drogi powiatowej klasy Z, Vp=60 km/h - jezdnia szerokości 6,0 m - pobocza szerokości 1,0 m - odwodnienie rowami przydrożnymi, - ścieżka rowerowa asfaltowa szerokości 2,0 m, oddzielone rowem i pasem zieleni - 3 miejsca odpoczynku podróżnych wraz z parkingiem dla samochodów osobowych i rowerzystów, - nawierzchnia typu KR4, z maksymalnym wykorzystaniem istniejącej jezdni jako podbudowy - szerokość w liniach rozgraniczających - 23,00 m, - likwidację ewentualnych kolizji z istniejącymi urządzeniami niezwiązanymi z potrzebami zarządzania drogami m.in. sieć wodna, energetyczna, telekomunikacyjna, gazowa, kanalizacja sanitarna itp. Zasady szczegółowe: 1) Dokumentację geodezyjną należy uaktualnić i doprowadzić do zakresu niezbędnego do prawidłowego zaprojektowania i realizacji inwestycji drogowej. W ofercie cenowej należy również uwzględnić niezbędne prace geodezyjne wynikłe w trakcie wykonania dokumentacji. 2) Wykonawca zobowiązany jest do przeprowadzenia inwentaryzacji zieleni w zakresie niezbędnym do prawidłowej realizacji inwestycji. W razie konieczności należy sporządzić plan wycinki i przesadzania oraz uzyskać wymagane zezwolenia. 3) Projekt budowlano - wykonawczy zawierający opracowania, decyzje i zezwolenia wymagane przepisami prawa, o których mowa w pkt. 3.3. 3.2 Warunki prowadzenia prac: Zamawiający ma prawo do oceny postępu prowadzonych prac nad przedmiotem zamówienia w trakcie jego realizacji. Ocena prac prowadzona będzie w siedzibie Zamawiającego. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia do Zamawiającego materiałów i dokumentów umożliwiających kontrolę oraz ocenę postępu robót w terminie narzuconym przez Zamawiającego. Warunki płatności zostały określone w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. ETAP I: aktualizacja kopii mapy do celów projektowych wraz z przedstawieniem wstępnych założeń do projektu budowlanego. Wykonawca w tym etapie zobowiązany będzie do przedstawienia i wstępnego uzgodnienia z Zamawiającym projektowanego przebiegu drogi i ścieżki rowerowej. ETAP II: opracowanie dokumentacji budowlano - wykonawczej i złożenie jej w celu uzyskania niezbędnych decyzji administracyjnych zezwalających na realizację inwestycji. ETAP III: uzyskanie niezbędnych decyzji administracyjnych zezwalających na realizację inwestycji. 3.3 Zakres opracowania projektu powinien zawierać poniższe elementy, które będą przekazane protokółem odbioru Zamawiającemu: 1) aktualną kopię mapy, przeznaczoną do celów projektowych w skali 1: 500 wraz z zakładanymi podziałami działek - 2 szt., 2) operat wodno-prawny wraz z pozwoleniem wodno-prawnym - 8 szt., 3) projekt budowlano- wykonawczy - 8 szt., 4) projekt stałej organizacji ruchu - 8 szt., 5) dokumentację geotechniczną- 8 szt., 6) inwentaryzację zieleni- 8 szt., 7) kosztorys inwestorski sporządzony zgodnie z przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczanie planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004., nr 130 poz. 1389) - 3 szt., Kosztorys inwestorski powinien być podzielony na dwie części. Pierwsza dotyczyć będzie przebudowy drogi, druga część dotyczyć będzie budowy ścieżki rowerowej; 8) przedmiar robót - 8 szt.; 9) kosztorys ofertowy - 8 szt.; Kosztorys ofertowy powinien być podzielony na dwie części. Pierwsza dotyczyć będzie przebudowy drogi, druga część dotyczyć będzie budowy ścieżki rowerowej. 10) ogólne i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - 8 szt., 11) plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) - 8 szt., 12) decyzję o środowiskowych uwarunkowaniach realizacji przedsięwzięcia - zgodnie z art.71 ust 2 ustawy z dnia 27.04.2001 r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2008 r., nr 25, poz. 150 z późniejszymi zmianami) - 1 szt., 13) decyzję o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej - wydaną zgodnie z ustawą z dnia 10 kwietnia 2003 r. o szczególnych zasadach przygotowania i realizacji inwestycji w zakresie dróg publicznych (Dz. U. z 2008 r., nr 199, poz. 1227 z późniejszymi zmianami) - wystąpienie do Starosty o wydanie decyzji. 14) pełną dokumentację projektową i kosztorysową w wersji elektronicznej na płycie CD lub DVD - 3 szt., 15) inne dokumenty, opracowania uzgodnienia i opinie niezbędne do opracowania projektu budowlano-wykonawczego. 3.4 W ramach oferowanej ceny wykonawca prac będących przedmiotem SIWZ będzie miał obowiązek ustanowienia i utrzymania nadzoru autorskiego nad realizacją projektu. 3.5 W ramach oferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie do dokonywania niezbędnych aktualizacji kosztorysów inwestorskich niezbędnych do dalszej realizacji inwestycji. 3.6. Zamawiający we własnym zakresie zlecił wykonanie wtórnika wektorowego map do celów projektowych obejmujących między innymi odcinek drogi wchodzącej w zakres realizacji przedmiotu zamówienia. Wykonawca na własny koszt dokona aktualizacji opracowania w niezbędnym zakresie, umożliwiającym uzyskanie decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowej. Ponadto wymaga się, aby: a) części opisowe wykonane były za pomocą komputerowego edytora tekstów kompatybilnego z MS Word, b) obliczenia ilości podstawowych robót były wykonane za pomocą programu kompatybilnego z programem NORMA, c) projekty zagospodarowania terenu były wykonane w formacie *.dxf lub *.dwg, d) oprócz powyższego wszystkie rysunki i teksty zostaną wykonane i dostarczone w wersji elektronicznej *.pdf. Rozmiar wyżej wymienionych plików max 5 MB...
  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2010 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Policach ul. Tanowska 8, 72-010 Police pok. nr 18 (kancelaria urzędu)..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.05.2010 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Policach ul. Tanowska 8, 72-010 Police pok. nr 18 (kancelaria urzędu)..

 

Police, dnia 30 kwietnia 2010 r.
 
                                                                                                                     
ODPOWIEDZI NA ZAPYTANIA ZŁOŻONE PRZEZ WYKONAWCĘ
 
PR.MS.3421/7/2/10
 
Dotyczy: przetargu nieograniczonego na opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę drogi powiatowej nr 0600Z Karszno - Dobieszczyn o długości 12,056 km
 
W dniu 29 kwietnia 2010 r. do Zamawiającego wpłynęło zapytanie odnośnie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na opracowanie projektu budowlano - wykonawczego na przebudowę drogi powiatowej Nr 0600Z Karszno - Dobieszczyn o długości ok. 12,056 km
o treści:
"Zwracam się z zapytaniem o możliwość wydłużenia terminu realizacji przedmiotowego zadania w przypadku nałożenia na projektanta przez RDOŚ w Szczecinie obowiązku sporządzenia raportu oddziaływania na środowisko (droga przebiega w całości przez obszar NATURA 2000 "Ostoja Wkrzańska"). Wykonanie zadania w terminie ustalonym w SIWZ jest możliwe pod warunkiem, że wykonanie raportu nie będzie konieczne. W innym wypadku realizacja zadania projektowego będzie wymagała wydłużenia o czas konieczny na sporządzenie raportu oddziaływania na środowisko w trakcie uzyskiwania decyzji środowiskowej. Sam termin wykonania raportu wynikać będzie z zakresu raportu narzuconego przez RDOŚ w Szczecinie."
 
Odpowiedź:
Zamawiający nie przewiduje możliwości wydłużenia terminu realizacji zadania.